CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24.8.09

Blev det något bättre?!

Idag var jag till ortopedteknik. Ville ju ha tagit bort knölarna på insidan av korsetten.
Det han gjorde, var att typ platta till dom, antagligen med något hammarlikt.
jaja...vad säger man....det är väl bara att gilla läget...:)

Efter

4 har något att säga:

Botchow sa...

Awwww...va synd, blev det lite battre da?

Puss

Trasdockan sa...

Känns det bättre nu *hoppas*? Måste kännas helknas att ha en sån på. Jag har faktiskt aldrig sett en sån korsett innen.
Stor kram!

Karin sa...

johanna...bättre och bättre...lite kanske.

tessan...det hade inte jag heller. men det är typ samma som barn som har skolios har, såg jag på en sajt. Fast deras är mindre. Den ser omordern ut, tycker jag. de borde ha kommit på bättre saker idag:)

Ljung sa...

Herregud... det var ju inte mycket skillnad!!!
:-(