CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10.2.10

Varför...

Vi älskar dig,Tina, nu och för alltid.
Du kommer att finnas i våra tankar varje dag, varje minut.
Lika levande i våra minnen, som när du fanns hos oss..
Sov Gott
Photobucket

8 har något att säga:

Trasdockan sa...

Är det slut nu? :( Vet inte vad jag skall säga, så oerhört ledsen föer er skull. Det måste slita i en att mista sin syster. Åh goa Guild, jag saknar ord.
Kramar om länge!

♥Tina, sov gott♥

NoOne sa...

Vila i Frid Tina ♥

När dina goa systrar/nära & kära ser upp mot himmelen på kvällen så är DU den Stjärna som Lyser starkast!

*Gråter & Kramas* med Er vänner...

Trasdockan sa...

Tänker på er! ♥

NoOne sa...

Tänker så på Er vänner *Kramar Om*
Hårt & Läänge,skriver en vacker text & *gråter* med Er...


Syster mina nära kära, se vad jag kan
Jag går nu och hoppar lite grann
För mina vingar dom bär mig
Varthän jag än vill
Flyger dit ni är
Och följer ert liv

Fast ni inte ser mig
Så är jag alltid där
Någonstans runt om er
I universums stora sfär
För jag färdas över ängar
Bärs upp av en vind
Tittar till er och flyger ner
Och ger en puss på er kind

Jag samlar era tårar
Och fyller på vår brunn
Vars vatten blir till regn
Som landar på er mun
Och tränger in i er själ
För att läka de sår
Som gör så ont av saknaden
Av att ni inte får

Ha mig intill er
Närhelst ni vill
Ge mig all världens kramar
Vad jag än vill och lite till
För ni vill visa er kärlek
Ge mig allt så fint
Men syster,nära & kära er kärlek
Känns från jorden och ända hit

Jag säger stolt till de andra
Små änglar som är här
Titta det är min syster,nära & kära
Och de håller mig så kär
Jag lyser utav stolthet
Som blir till stjärnans ljus
Som ni ser om natten
När det släcks i varje hus
För jag är den stjärna
Som lyser stark och klar
Jag är ljuset inom er
Som alltid stannar kvar

(omskriven av mig/ org.Lucas mamma)

Karin sa...

Tack så mycket Tessan och Annmi. Känner er värme/

Tessan, min syster hade en hjärnstamstumör, som inte gick att operera.

Annmi, vilken underbar text. Tårarna svämmar över, när jag läste. Den stämmer så väl, är så tröstande och gick rätt in i mitt hjärta. tack så mycket, kära du.

NoOne sa...

Lilla goa Karin..Önska jag kunde göra mer,finnas nära dig/er men...Jag finns här!
*Kramas*

Trasdockan sa...

Fy va orättvist :( Man vill bara kunn ata bort all smärta å fylla den med glädje igen.
Kram vännen

Karin sa...

Tack alla snälla/kram