CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26.3.10

Gott gotteligottgott

Detta var inget bra alls!!!.
Bakade för första gången sen jag flyttade hit, tror jag, och nu håller jag på att spricka. Gjorde den här... 
pepparkakscheesecake...och nu behöver jag en lååååång promenad. Jäklar vad god den va!!!

7 har något att säga:

kungen o majkis sa...

Men fyyy vad god den såg ut :P!! I lööööv cheesecake :-D! Ha en mysig helg :-)!

Ljung sa...

VILL OCKSÅ SMAKA!!!!!

mums!!

Karin sa...

Den var så god så nu är det bara halva kvar:-) Älskar cheesecake!

Ha en trevlig helg ni med...sis och Bossemor:-D

Botchow sa...

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ skojjar du?? Jag ÄLSKAR ju cheesecake!! Den där får du allt baka när jag kommer hem!!

Karin sa...

promise..:-)

NoOne sa...

*Mumms*....Åt du det själv? *fniss*
Ha de gôtt,vännen *Kraaaam*

Karin sa...

hmmm, bara en pyttebit kvar nu...!