CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4.3.10

The End

Idag har jag varit på röntgen och hos läkaren. Det är ju 6 månader sedan operationen.
Han hade den glädjande nyheten till mig, att jag är helt klar med ryggen nu. Ryggen är läkt.
Jag har inga restriktioner, förutom att jag ska tänka på ryggen och inte lyfta för tungt i framtiden. Jag behöver inte komma tillbaka mer gånger till honom.
Blir jag dålig igen inom 1 år, kan jag söka direkt till honom. Tar det längre tid, så söker jag via remiss, den vanliga vägen.
Jag är fri på träningen med, att bygga upp min kropp.

Så jag får väl avsluta denna avdelning av mitt bloggande, forever, förhoppningsvis.
Jag hoppas att någon därute i cybervärlden, kan bli lugnad inför en ev. operation, och ha nytta av det jag skrivit här under "ryggsnack". Absolut värt besväret, so "go for it", om du tvekar. /


THE END       Photobucket

5 har något att säga:

Botchow sa...

WOHOOOOO

E det du som dansar dar??
Nu far du bygganupp kroppen, spara pengar, och KOMMA HIIIIIIIIIT

Lavya!

Ljung sa...

så skönt, så skönt!!!

glad för min syster!

kraaaam!

Karin sa...

tackar, tackar...kommer snart johanna:-)

NoOne sa...

Ååååå...Va Underbart,vännen...
Jag blir såå Glad i ♥...*Kraaaamas*

Misan sa...

men vad roligt :-D Grattis får man väl säga :-)