CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15.3.10

Humor med Skype...

Behöver skratta lite. Då kom jag att tänka på  Johannas och min  konversationer på skype. De kan bli hur tokiga som helst.

Den här knyckte jag från Johanna's blogg, lat som jag är. Den är så rolig, så jag asgarvar varje gång ! Den tål en upprepning, här.


Detta är första gången vid Skype för mig. Vi kan se varann på webbkameran, och Johanna kan höra mig, men jag hör inte henne. Johanna är irriterad och jag är stressad...*asg*

Klicka upp bilden stor, så går det att läsa.



Här har johanna stopp i handfatet, och måste ringa efter en rörläggare, plumber...eller plummbaren ( och ja, såna har viktiga och rika konversationer har vi...)


hahaha...helsjukt...sådan mor, sådan dotter..:-)...tror jag!?

3 har något att säga:

Botchow sa...

Haha...jag asgarvar varje gang jag ser dessa gamla konversationer. Sa himla sjuka ju!

NoOne sa...

*Hahaa*...1000-Tack för Dagens Skjratt,känns skönt mitt i allt!!!

*Kraaammmm*

Karin sa...

*ASG*...älskar caps lock i den första konversationen..haha.