CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13.4.10

Min dag

Min promenad idag, var verkligen jätteskön. 
Jag gick säkert 1 km!
Började gå utefter älven, på vägen slank in köpte 2 påsar "baddare," på Bräckboden, en av Kungälvs stoltheter.


jag hamnade till slut vid en annan av Kungälvs stoltheter, vår vackra FÄSTNING.



Väl framme där, vilade jag med en glass, vid kiosken. Upptäckte snart att jag inte var ensam om glassen. Herr och fru and, smaskade på ena kanten.
Jag fick upp mina nyinköpta "baddare". Jag tog överdelen av choklad och skum. Mina andgäster fick rånet på undersidan. Efter en stund sa jag hejdå, till mina andvänner och traskade hem igen i solen.

Slank in på bolaget, för vädret var som gjort för ett glas rött, på balkongen.
Passerade min mammas hem och fick en fika där. 
orkade även slinka in på Willys och köpte middag, innan jag väl var hemma igen.

Fick även köpt mig 2 majblommor, som de började säljas idag. De gör ett fantastiskt jobb,
med fattiga svenska barn.

Detta tog mig flera timmar, och det var så skönt att göra något och inte ha nån press.
Att få tömma hjärnan och bara njuta, även om det är ensamt många gånger, att inte ha sällskap och ha någon att snacka med.
Skulle verkligen vara så himla kul, att ha en killkompis, vid tillfällen som denna...!


Best Friends Graphic #24

6 har något att säga:

Anonym sa...

Å, vad skönt du har haft det...ja, även här är det sooooligt och skönt idag. Jag har mest varit inne, började möblera om i förrgår...och du vet hur det är...om jag flyttar den dit, så kan det bordet stå där borta om jag då flyttar det som står där osv. Och alltid hittar man annat att fixa med under tiden...t ex fick jag för mig att rensa på alla urklippta recept - typ 10 år MINST. Men, till slut, kommer det bli jättefint....fast då är det nog höst och regnigt...hehehe

Botchow sa...

mysigt det later!! Vilken dag! Haha, och trevligt att du hittade lite and-vanner..jag skrattade at det! Kan se dej, djurvannaen mamma sitta och mata ander :-)
Mammaaaaa, duf ar signa upp det pa match.com eller nagot! Du har ju ett jattebra exemple pa att man kan hitta en bra kille online!

Puss <3

Ljung sa...

Njutbar läsning... men du har gått längre än 1 km!!

kram kram

ps. det är ALDRIG för sent att få manliga vänner... hehe

Karin sa...

BM
hopplöst när man börjar möblera om. jag har det så litet nu, så de problemen finns inte för mig längre!

johanna
ven vet, jag kanske signar mig när jag blir helt själv och jag får fokusera på moi:)

sis
No, it's never to late...men jag vill ha en vän, inte karl som slänger kalsonger här och där och ser på sport! MEN..man vet aldrig vad som väntar!

NoOne sa...

Så härligt! *Kraaaaaam*

Trasdockan sa...

Va härligt det lät, man måste unna sig sådana dagar oftare. Bara vara å njuta...kramis!