CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9.5.10

3 månader sedan.....

Saknar min syster, så otroligt mycket. Det är 3 månader sedan idag, 3 månader har gått sedan hon gick bort.
Saknar alla skratt och telefonsamtal, som vi hade, innan sjukdomen visade sig, före förra sommaren. Sen hände det så mycket.......
Saknar det så ofantligt, för vi tyckte samma och hade det lika, i vår vardag.
Nä, fy, vad jag längtar.
Photobucket

5 har något att säga:

Botchow sa...

usch...jag kan inte ens tanka mej hur jobbigt det ar...hur stor saknaden ar.... kommer alltid vara ett tomrum ju! lav u mamsan!

Ljung sa...

*saknar också!!
:-(

Trasdockan sa...

Stackars dig, det måste göra oerhört ont...usch jag kan bara tänka mig hur jobbigt det skulle vara.Sänder en stor å värmande kram, inte för att det tar bort all längtan å smärta hos dig...men det är en liten tanka. Kram vännen ♥

Karin sa...

tack tessan./kram

kära dotter och sis, vi lider alla. Kände det speciellt idag, men det är väl såna dagar./kram

NoOne sa...

*Kramar om*