CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5.5.10

Lille Sigge

Träffade Sigge med matte, idag. Sigge är samma ras, som 2 hundar jag varit dagmatte åt innan.
Vi fikade och sen gick matte gick iväg en stund, så jag fick vara själv.
Det gick väl sådär. Lille Sigge är inte van vid att lämnas bort eller vara själv. Så han var väldigt stirrig. Inte så konstigt kanske.
Nackdel 1 är att jag ville ha hund varje dag, 5 dar i veckan.
Nackdel 2 är att Sigge inte säger till när han ska kissa, och det blir då ett himla passande. Visserligen ersätter matte, om det skulle hända en olycka.
Men det viktigaste för mig, är arbetstiderna. Hade ju velat ha heltid...detta är typ 1-2 dagar i veckan. Ska fundera...

4 har något att säga:

NoOne sa...

Söt liten....

Ljung sa...

hmm... det blev inte många dagar inte... Kommer det då bli nån direkt skillnad i inkomster?

Botchow sa...

HAHAHAHAHA...jag garvade ihal mej at filmerna. Jag hade minsann inte tankt mej Sigge sa har haha.... men det ar ju en san har hund som ar "sa ful sa att han ar sot" hihihihi
vovvisen da....

Hur mkt far du? Du kan ju alltid borja med detta, sedan om du hittar nagot annat kan du ju bara saga till Sigges matte att du maste ta den chansen att jobba mera eftersom du verkligen behover pengarna.

Karin sa...

haha...fulsnygg kille. Och alldeles för lite dagar.

johanna, hon månar så mycket om sin lilla vovsing, så hon vill nog ha en matte som stannar till honom...synd att byta sedan.