CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17.5.10

Mörbultad...

På vägen till träningen idag, snubblade jag på trottoarkanten och flög raklång. Totalt platt fall.
Blev så jäkla arg, svor och hade mig, där jag låg. Bakom mig står 3 skolungdomar och glor.( Frågar de om jag behöver hjälp..nääädå, så hjälpsamma är dom, när jag ligger och är halvt ihjälslagen ??!! )
Skrapar upp näven och ena knät, så det blöder.

Är fortfarande asförbannad på mig själv, när jag haltande kommer in till Rehab.
Smyger ut på toa, för att tvätta rent och sätta plåster, när min sjukgymnast, som är kille, och vill hjälpa till...han plåstrar om min hand, när han ber att få se knät med, så han kan sätta plåster.
Jävlars skit, tänker jag, vill inte...men jag drar upp byxbenet för att tvätta rent knät själv, med ryggen mot honom.
Tänker skit, skit, hur ska jag klara mig ur detta.
Han envisas, för han ser ju att det behövs plåster där med.

Så det var bara att låtsas som det regnar, när jag vänder mig om med mitt blödande knä.....och typ 3 meter långa hårstrån på benen, orakade som de är.
Kan säga att jag kände mig som Bridget Jones!!

Lovar mig själv...att från och med NU, ska jag alltid ha rakade ben, för man vet aldrig vad som kan hända.

5 har något att säga:

Ljung sa...

Usch då... tur att du inte slog dig mer!!!!
Måste erkänna att jag blev full i skratt åt det där med benrakningen! Det där är ju nåt du o jag har pratat om förr... för jag rakar året om, och du har sagt till mig om att du inte gör det vintertid! Se där vad som KAN hända...hehe.. man vet ju aldrig!
Skönt att du blev omplåstrad i alla fall!

Karin sa...

hahaha...ja, det är ju sommar nu. Men du vet hur det är...jag ska...sen:)

Karin sa...

...kan ju säga att det gör ont i musklerna nu...och har problem med musen, för såret är precis där när man håller musen...typ...på datorn.

NoOne sa...

Men *Stackare* :(
Jaa,det är kanske bäst att "raka benen" va' vet jag,har ingen håväxt direkt på benen ;) /Kram

Botchow sa...

HAhaha...lilla mammaaaaaa! Stackare!! TUR att detta itne hande nar du hade korsetten!
Men jag forstar om benrakningen, du ar singel och det ar ingen som ser dina ben pa vintern, och det ar inte presis som att du gar ut och dansar och har kort kort klanning pa dej, sa da ar det bara "onodigt" hassle att raka benen., Det ar ju saaaaaaaaa jobbigt fakitkst!!

Puss pa dej!