CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3.5.10

Pastanördar

Vi har helt snöat in på pasta, hos oss. Jag har det i alla modechanger, flera gånger i veckan.
Det är ju ett jäkligt bra sätt, att få sin tonåring att äta grönsaker, den saken är klar.
Och jag har själv lärt mig äta vitlök, på gamla dar´, bara för att det är godast med vitlök i.

Fördelen med pasta, är att det bara är att slänga i, det som finns i kylen liksom.
Jag hade en massa mat och grönt som höll på bli gammalt, efter helgen, 
så det blev eget recept, till middag idag.
Hade i gul lök, vitlök, paprikor, ett paket philadelphiaost med vitlök o örter, extra örter, skvätt grädde, stekta morötter.....och kalvkorv i bitar. Mums vad gott och gräddigt det blev.
Med andra ord...träningen i eftermiddags, när jag slet mig svettig, vad helt i onödan.

1 har något att säga:

NoOne sa...

*Mumms*