CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15.5.10

Tager du denna....


Rensar i skåp och lådor, ett nöje jag haft den senaste tiden.
Det är inte första gången jag rensar, även om man kan tro det, på skiten som finns kvar.
Undrar hur jag tänk med den här t.ex...för inte har jag väl trott att den här, ska sitta på min dotters eller sons bröllopstårta, nån gång i framtiden.
Varför spar man allt gammalt skit??!!
Ett 20 år gammalt och trasigt bröllopspar, från ett äktenskap som tog slut för 10 år sedan.
Är det romantik, nostalgi, snålhet.... eller tror man verkligen på att man ska återanvända den!!!


Förresten...är det nån som vill köpa typ sammanlagt 35 meter band i olika färger...



2 har något att säga:

NoOne sa...

Ja,de är ingen idé att samla på sig *hihi*...
Jättefina Band,men...Syr ju inte numera tyvärr :( / Kram

Karin sa...

..inte jag heller, annmi:)