CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11.6.10

Fick kort från andra sidan jorden...

Har jag har världens underbaraste, snällaste, vackraste, omtänksamma, givmildaste, galnaste, tokigaste och roligaste dotter...?! Jaaa, säger jag.

Fick post igen idag, ett vackert hemmascrappat kort, av henne. Med en text som vilken mamma som helst, hade velat ha...blev tårar givetvis :)
Låter urtöntigt, men kan ett hjärta svälla över så gjorde det det nu !!
Detta lyfte mig en meter, behövde de så väl. Tack Johanna, för du läste mina tankar och visste...



3 har något att säga:

Botchow sa...

aaaawww...lilla mamy! Glad att du blev glad for den :-)

Karin sa...

så klart jag blev..kan man bli annat?! puss och skickar tillbaks alla ord till dig.

NoOne sa...

Underbart!!!
Klart det värmer mamma ♥ /Kraaam pårej.......