CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19.6.10

Länge leve brudparet...

Idag har gått helt i bröllopets tecken. Det har ju inte gått att missa.

Och aftonbladet sänder t.o.m superlive!!
Finns det ens något som heter så?? Är superlive, att de sänder live, superfort eller vad!? haha, ett roligt ord iallafall!



Har suttit som klistrad, för jag älskar sånt här, varesig det är Oscarsgala, Nobelfest eller nåt annan gala. Kollar klänningar och tittar på glamouren. Gläder mig och snyftar lite.

Höjdpunkter har funnits många.
T. ex på galan igårkväll, när Sarah Dawn Finer sjöng en urvacker låt till brudparet, eller när Agnes och Björn Skifs sjöng i kyrkan.
Som de skriver"" ...låten, som beskrivs som en "maffig och känslofylld" kärleksballad i Beyoncé-stil, är skriven av låtskrivaren Jörgen Elofsson.Han har tidigare skrivit låtar till bland andra Britney Spears, Westlife och just Agnes.""
Hade man inga tårar innan, så kom de nu!

Eller barnen som tog Viktoria och Daniel i handen och sjöng till dom, på galan. Jäklar vad strongt gjort.
Dessa två låtar, var mycket bättre än Carolas låt till brudparet, tycker jag.
Jag har även hört Darins låt tillägnat brudparet, och även den var jättevacker.

Alla dessa låtar, blir säkert låtar som kommer att spelas, säkert på bröllop!

Tycker allt detta är kul att se på, och ska även se dom skära upp tårta och dansa brudvals senare.
Kul att Viktoria tillåter kameror i matsalen och dansen. För första gången ever...kul!

Så nu vankas det säkert smått, om exakt 9 månader med...!

2 har något att säga:

NoOne sa...

*snyftar* lite fortf..../Kram

Karin sa...

Jag med:)