CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26.8.10

Politik

Jag ska inte gå in på politik, var och en får rösta som de vill.
Jag vet bara att jag är "sosse".
Jag har varit ganska lojal genom åren, endast en gång röstade jag på annat parti, och då blev det miljöpartiet.
Nu är de viktigare än nånsin, att stå bakom Mona Sahlin, och rösta på partiet och inte person.
Och jag röstar på solidaritet och omtanke. Man kan ha en arbetslinje OCH värna om de svaga i samhället, utan att stå med piskan och jaga ut folk som är sjuka och svaga! Så jag hoppas verkligen vi får en ny regering!

Två snygga knappar kom med posten idag, från en nätvän:D En åkte på jackan och en på väskan.


2 har något att säga:

NoOne sa...

Jaa,den Politiken...den Politiken /Kraam vännen!

Dalkullan Penny sa...

Rött, jag menar rätt håll ;)