CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

6.9.10

Födelsedagspresenter från Johanna & David....och Elliott!

Presenten från Johanna kom idag, på posten.
Jag blev så himla glad!

Jag fick ett vackert handgjort scrappat urvackert födelsedagskort, som jag uppskattar så himla mycket. Bara den är ju en present!


Sen var det ett linne och en bodyspray från Victoria secret.
Det medföljde även ett egenhändigt gjort presentkort....


I den var det presentkort på Topaz Detail, Yessssss....äntligen har jag det, forever and ever.
 ( Inte nog med att jag har Topaz nu, utan även CS 5 inom en snar framtid! )


Det roliga var att jag även blev uppvaktad med tårta, av Davids figur Elliott.
Jag blev så himla rörd över detta!
HÄR och HÄR     ( köp gärna boken)
Kortet var så himla vackert !

Den fina baksidan på kortet.
Så tusen TACK, snälla David och Johanna. Ni är fantastiska:)/Love you

3 har något att säga:

Ljung sa...

Herregud så fint och vackert allting var!!!!!

Underbara presenter!!!!

kram
lillasyster

Karin sa...

visst var det..blev så glad:D

NoOne sa...

Såå vackert ♥

/Kraaaam