CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

6.11.10

Alla helgons dag...

Har haft mina tankar hos Tina och pappa idag.
Var ensam upp till kyrkogården, en riktig långpromenad, och tände ljus på först pappas, och sedan Tinas, minnesplats.
Jättemycket folk vid alla gravarna. och så vackert, så man blev så rörd.
Tina var väldigt andlig, så det kändes speciellt att tända ett ljus för de båda.
Det är så hemskt att de inte finns hos oss längre, och vi alla saknar dom så mycket.



5 har något att säga:

Ljung sa...

Åh så vackert!!

men det gick inte att klicka upp bilderna, så jag hoppas det kommer foton i min mail istället?

Har också tänkt på Tina o pappa idag... speciellt mycket på Tina faktiskt. Dom är så saknade!!!

kram kram
lillasyster

Karin sa...

jag har högerklcks stopp. men jag mailade dom för flera timmar sen...har du inga fått??

NoOne sa...

Så vackert/Kramar om

Trasdockan sa...

Så fint ni gjort! ♥

Karin sa...

visst är det vackert! /kram