CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1.12.10

Solen har frusit

Vaknade upp till världens konstigaste sol. Den har säkert frusit fast på himlen, i denna vargavinter. Den var alldeles suddig och bamsestor!!
Minus 10 grader och kl. är ändå 10 på förmiddagen. Vill ha värme!! Vill ut och promenera!!
Tog lite bilder på den otroligt vackra solen, den såg inte verklig ut...och alla vita träd, som ser målade ut med vit färg.









9 har något att säga:

Ljung sa...

Mäh... så otroligt STOR solen är???!!! Allt börjar ju bli onormalt tycker jag... askalla vintrar (skulle inte jorden bli varmare?) stooor sol, jordbävningar och översvämmningar... hmmm...

Men vackert var det i alla fall... era stooora sol. Här har vi slöjmoln så vi ser inte solen riktigt plus att vi har minus 15 grader så näääsan fryyyyyser...

BRRRRRR...

kungen o majkis sa...

Burr burr, vi hade 23 minus i morse när barnen skulle iväg till skola och förskola. Fy sjuttsingen vad kallt :-D! Tur vi har kaminen att elda i, mysigt!

Karin sa...

..senare framåt dagen så var det en halo runt hela solen. Såg ut som en regnbåge i alla färger runt om..konstigt. Hade ingen kamera med mig då, synd!! har aldrig sett något liknande, en med en riktig bra kamera hade kunnat ta toppenbilder!

visst är allt knäppt. Sån här vinter vid denna tiden på året, kommer jag inte ens ihåg när vi hade sist!!

jösses...MINUS 23...hua mig!!Vill med ha kamin!

Botchow sa...

AHHHHH va fina bilder!!! Alrskar dom, ochj alskar hur vacker det ar!! Snart kommer jag!! Kommer vara ute VARJE dag och leka i snon!!!

Karin sa...

tänkte på dig idag.
Snart blir det plusgrader och du kommer hem:D

Karin sa...

uppdaterar med denna länken
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8210420.ab

Syster Frida sa...

Fina bilder!

NoOne sa...

Waoooooooooo...Otroligt Vackert ♥
Vi har liknande här fast mer Snö & vet du...Jag har åkt Häst & Släde :)

/ Kraaaaaaaaaam vännen min!!!

dating sa...

Vackra och intressanta foton.