CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29.3.11

Nya samband mellan vaccin och narkolepsi..........hmpff......

Jag kan inte låta bli att skriva ett inlägg om detta....och ska inte säga, vad var det jag sa...men skit fick man, för att man var sååå ego för man vägrade ta vaccinationen.....nu låter det annat......

"Barn och unga löper fyra gånger högre risk att få narkolepsi om de vaccinerat sig mot svininfluensa. Inga under 18 vaccineras. I fredags gick Socialstyrelsen ut med nya rekommendationer kring Pandemrix – ingen under 18 år bör vaccineras."  
                     Aftonbladet.se/                     Dagensmedicin.se

Tongångarna för 1 år sen på en internetsajt med hysteriska människor....12 sidor med svininfluensa diskussioner....en sajt av många...... Familjeliv.se/

En av sajterna som jag kollade på och informerade mig om sanningen.... Vaccinationsfaran.se/

Att inte folk tar reda på saker och ting, istället för att blint lita på myndigheter.
Allt styrs med pengar, och en viss "vaccinfabrik"  tjänade multum på folk rädslor! Det är så de styr folket, vad och vilka myndigheter och överhet det än gäller. De fråntog sig samtidigt allt ansvar. Helt sjukt!

....och då har det bara gått 1 år...tänk vad det kan komma för biverkningar efter säg...om 10 år, med detta otestade vaccin i kroppen....

 Photobucket

3 har något att säga:

NoOne sa...

Mmmmm...*Hmmpfff*
/Kram tjejjen från mig i kvälls ☼

Ljung sa...

Jag är den enda som 'jag känner' häruppe som inte tog sprutan. Varför skulle jag ta in något otestat i kroppen liksom? Varför ta en spruta för en influensa som krävde mindre dödsoffer än vanliga årliga vinterinfluensan? Att det sitter folk i WHO samtidigt som dom har anknytning till läkemedelsverket OCH sänker regeln på 'vad är en pandemi' till en sån låg 'standard' (eller vad det nu heter) så den till o med innefattar en vanlig influensa luktar ju konspiration långa vägar.

Nä... svenska folket blev rejält lurade, och jag är så glad att jag inte gick på det!!

Karin sa...

just det..ord och inga visor...sjukt!