CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23.4.11

16. Dagens tema – en låt som jag brukade älska men nu hatar

Påskafton idag, men jag är trogen Temat  jag håller på med.
Efter X antal glas rödvin, efter en god middag, kaffe med likör och en solig sommardag på balkongen...i april...så blev det denna videon jag valde.
En gång i tiden var jag smått "kär" i Barry Manilow, hur tänkte man liksom...jag gillade hans låtar och hade kasettband med honom (som man hade på den tiden)...valde låten "Copacabana"
och tänker igen, hur tänkte man liksom.....


..men ett annat stark alternativ är Boney M, älskade dom då, hatar dom nu...haha..
så håll till godo med båda urkassa låtarna.....



kika gärna här med...botchows.blogspot.com

2 har något att säga:

NoOne sa...

*Thihii* håller med...de är kass!

Karin sa...

haha...