CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25.4.11

18. Dagens tema – en låt som jag önskar att jag fick höra på radio

Temat idag är ju skitsvårt tema.


MEN jag tänker så här av valet av låt, som kan verka lite konstigt val av mig.

Min dotter har en kompis i U.S.A. som heter Blake  (även en kille som heter Jonas sjöng, och han gör det underbart vackert). De har varit vänner i alla år hon bott där, och han spelade på min dotters bröllop.

Nu är det så att han är med i ett band, som är på uppgång over there.
Eftersom min dotter, om hon väljer samma låt eller band, bor i U.S.A, så gör det inget att jag väljer denna låten, då jag bor i Sverige, och det skulle vara jättekul om deras låt spelades i svensk radio, vilket då skulle innebära att de varit framgångsrika.
Och det är ju svensk radio jag väljer temat efter...och jag gillar dom verkligen!!

De heter I the Mighty

2 har något att säga:

Botchow sa...

BRA mamy!! Nu kanske de far fans i sverige ocksa!!

Karin sa...

hoppas det...