CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27.4.11

20 Dagens tema– en låt jag (kanske) lyssnar på när jag är arg

Temat de kommande 3 dagarna är knäppt. Jag lyssnar inte på något speciellt när jag är arg, ledsen eller lycklig, som temat är de kommande dagarna.

Precis som man går och sätter på musik vid dessa tillfällena. Men det gör jag inte!! 
Men däremot kanske man gillar att lyssna på en viss typ av musik dessa gånger.

Om jag skulle vara arg, skulle jag kunna tänka mig lyssna på en annan "galen" person som får en att tänka på annat, så man börjar dansa omkring istället och glömmer bort att vara arg.
Så varför inte en låt med.............. 
Lady Gaga


länk till dottern.

2 har något att säga:

NoOne sa...

När jag blir Arg vilket är väldigt sällan,men...Om då sätter jag på JonBonJovi :)

Psst Vi var på Törbodas golfbana...
Har svarat i bloggen mé ;)
/Kram Frun i ☼

Karin sa...

Ååh, på det viset, vad mysigt.

Bonjovi är ju skiiiitbra, älskar dom med...kanske ska testa dom nästa gång jag är arg:)