CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

28.7.09

Det gick inte...

...att sova, med korsetten. Försökte inatt igen. Ringde till ortopedteknik, och fick en tid, för att se över korsetten. Det är två hårda kuddar på insidan av den. Det är väl meningen att man ska ha såna timglasformer, med det har inte jag. Jag går inte inåt i midjan. Inte än iallafall. Men jag vill ha bort de stenhårda kuddarna. De går rätt in i mina ömma revben, och gör jäkligt ont. Så hoppas de går att ta bort.
Låg samtidigt och funderade på hur jag ska kunna vända mig i sängen. Kom på att jag ska dra ett rep från benet på sängen, till insidan, så det blir som ett handtag. Då kan jag hålla i det och rulla över min lekamen. Sånt klurar jag på hela tiden. Allt för att underlätta, när jag kommer hem sen. Man får vara en liten uppfinnare.
Måste ju klura ut hur 17 jag ska kunna klippa mina naglar med...på tårna, alltså.Det blir nåt att bita i. Det ska vara nåt mittemellan häcksax och nagelklippare. För jag vägrar låta nån annan göra det. Hmmm...!


0 har något att säga: