CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26.7.09

Sömnlös!

Alltså...försökte sova med korsett-eländet inatt. Gav upp efter nån timma. Trött som jag var, fick jag inte ens av mig eländet i mörkret, fort nog. Rev och slet i den och den fastnade överallt. Hade domnade ben och en bedövad rygg. Den går inte att ligga i!! Blir ju hårt som tusan. Så på måndag är det jag som ringer några samtal. Det kommer inte att gå!!



Min ryggbakgrund är kort och gott följande; Opererad 3 gånger för spinalstenos och diskbråck, sista gången stelop. mellan 3 kotor. Nu ser min ryggrad åter ut som plockipinn.Har 2 diskbråck, ett över och ett under där jag blivit stelopererad. De ska nu ta bort spikar och plattor som jag har och göra helt nytt plus att de ska fortsätta upp, med att spika och borra fast fler plattor, denna gången med en svank. Jag går som en sliten gumma, framåtlutad. De ska därför böja upp mig, så jag blir rak igen.

Första bilden är hur jag ser ut nu, med diskbråcken och så. Den andra bilden är efter min sista operation. Ser man på kotorna, på före och efter. så ser man hur fint i rad, de ligger på bild 2, men inte lika fint på bild1!
Den översta pilen på 1;a bilden, visar även ett stort diskbråck.

0 har något att säga: