CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25.7.09

Japp, då ska man blogga på riktigt då!

Har aldrig gjort det förut!

I den här bloggen tänkte jag skriva om min ryggoperation och min rehab efter det. Kanske är det nån därute, som ska genomgå liknande som jag ska göra och kanske finner nytta av att läsa om min resa. fast det ligger längre fram i tiden.
Tänkte också skriva lite om andra tankar och funderingar jag har.Har en del i skallen redan nu...speciellt en sak som retar mig. Det inlägget får vänta, ska ju städa lite här först.

Kanske döper jag även om min blogg. Funderar på någon med heaven and hell...för jag hamnar kanske på båda ställena, efter op. Och det stämmer även bra på vad som händer i världen, för just nu är det inte speciellt uppåt därute.

Men först ska jag redigera och göra sidan bättre. Ska också fixa mig en header, och lite annat smått o gott.
Mina teckningar och photoshoppade bilder, har jag i min andra blogg.

Tror säkert de flesta kommer att finna mig inte särskilt lustig, eller speciellt rapp och kvick i mina kommentarer. Kanske blir jag världens grinkärring här...får se hur det utvecklar sig. Men jag ska iallafall försöka, att inte vara för lååångtråkig.

0 har något att säga: