CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

21.8.09

Voilá *ser inget badkar*

Vill tacka min kära systers ex för detta jobb. Och givetvis syrran, för hon nämnde det till honom och han sa direkt att han kunde fixa det åt mig.Han visste exakt hur man får ut ett badkar, man inte kunde rubba. Det var gjort på 30 minuter. Han kan sånt, den mannen.
Det känns så himla skönt att ha fått detta gjort. Ett problem mindre!
Badrummet blev så mycket större nu med. Innan, tyckte jag att det var som att dra på sig en overall, när jag gick in dit.
Nu blev det mer yta, så jag kan få plats med lite hjälpmedel därinne, och jag slipper kliva i ett badkar med min nyopererade rygg.
Så idag är jag mycket, mycket glad:)

4 har något att säga:

Botchow sa...

Yay for honom!

Ljung sa...

Underbart... som du säger, ett problem mindre att lösa!!!

kram

Trasdockan sa...

Å va härligt!!!

NoOne sa...

Jaaaaa,va' Bra!!!!