CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19.8.09

Formulär

Idag kom ett tjockt kuvert från SS på posten.
Nästa vecka ska jag skrivas in, d.v.s träffa narkosläkaren, ortopedläkaren, sköterskor, prover tas...etc. Skall vara där hela dagen.
Har ju gjort detta 3 gånger förut, så jag vet vad som komma skall.
En tråkig dag, då man gäspar ganska ofta. Brukar ta musten ur en, på nåt sätt.
Tillsammans med kallelsen, kom en massa formulär, fullt med frågor. Det var ett på...
... 7 sidor att fylla i om min rygg
... 10 sidor att fylla i om min rygg
... 8 sidor att fylla i om min rygg
... 2 sidor att fylla i om min rygg
Det är typ samma frågor, i alla förmulär, så jag lär väl bli snurrig på hur jag mår. Man känner liksom efter, lite för mycket !
Nu är allt på G iallafall, och det känns skönt på samma gång som jag hatar det. Hela jag skriker "viiiiiill iiinte...."

3 har något att säga:

NoOne sa...

Mmm..Förstår dig såå väl,vännen *Kramar Om*

Psst...Så fin blogg du har här ♥

Karin sa...

tack annmi...min header som carpe diem gjort är så fin.
Krya på din och kram till dig/

Trasdockan sa...

Åh va du är gullig! jag gillar den själv mkt, inte ofta jag blir nöjd, man är ganska hård mot sig själv(även när det gäller ps) Men denna gillar jag.
Men herregud är det en hel uppsats om din rygg?? Hoppas så att allt kommer bli bra, kan det bli det..helt bra? *hoppas*
Stor kram!!