CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20.9.09

Hon är på väg...!

Just nu sitter Johanna, min älskade dotter, på flyget från San Fran. på väg hem till mig. Imorgon halv 12 landar hon. Det ska bli så skönt, att få ha henne hemma i 3 veckor.
Den här veckan har jag en del att göra. Ska träna de sista 2 gångerna innan op. Behöver även hämta hjälpmedel nån dag.
På lördag kommer David( Johannas make), tvättar på eftermiddagen och på kvällen tar jag min första dusch av 3. På söndag morgon, dusch nr 2. Vid 5-tiden tar jag färdtjänst, med tårar i ögonen, till sjukhuset. Skrivs in, de tar lite prover, den sista duschen...usch vad nervöst.
Och Johanna är hemma och jag ligger där. Vilket slöseri med tid tillsammans.
Men imorgon ska jag bara glädja mig åt att Johanna är HEMMA!

8 har något att säga:

Trasdockan sa...

Jag är så glad för er skull,önskar jag hade en sån fin relation jag med :( Nu är det för mkt i mitt liv igen, därför dålig på besök å kommentarer. Men jag tänker på dig ändå, det gör jag med handen på hjärtat.
Kram Tessan ♥

Lingon och lime sa...

Njut av att ha henne där :-).
Och se det inte som slöseri med tid att hon är hemma medans du är på sjukhuset. Se det istället som om du inte behöver fundera över hur det ska gå för sonen de dagarna ;-).

Massor med kramar vännen

Karin sa...

Tack tjejer och kramar tillbaks från mig.

Tessilooo...tror en grej är viktig, för att ha en bra relation till sina barn, och det är att kunna säga "jag älskar dig" till sina barn, fastän de blir stora.Många glömmer bort det, när de blir jobbiga tonåringar eller blir vuxna.

NoOne sa...

Ååå...Älskade vän....*Kramas*

Trasdockan sa...

Tänker på er å hoppas ni har det bra å kramas massor!!!!!! ♥ ♥ ♥

Karin sa...

kramas tillbaks tessilooo och annmi. vad ni är gulliga.)

Trasdockan sa...

Oj va tiden går gumman, måste in å titta till dig lite. Snart börjas det. Jag skall hålla tummar å tår för dig å jag tänker på dig mkt. Hoppas allt går kanon å du slipper ha ont å ja en massa som jag bara inte vet hur jag skall skriva...men just nu önskar jag dig allt gott!!! Tusen varma goa kramar från Tessan ♥


(¯`•´¯)
...`.•.,(¯`•´¯)
...(¯`•´¯).•´
....`•.,.•´
.......I
.......I
.......I
......♥ Lycka Till! ♥

Karin sa...

kram och tack tessilooo:)