CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27.9.09

Det är dax!

...jag är liksom mållös och paralyserad. Men gott folk...det är liksom snart dax. Åker kl. 17 till sjukhuset...jag är så jävla nervös...har inte ens ro att skriva här, får göra det efter op istället....Heeeeeeeeeelp...!!! Wish me good luck!

11 har något att säga:

Ljung sa...

Snart börjar ditt NYA liv!!!!

Inte minst med en resa till USA 2010, det får bli en morot!!

Ljung sa...

SJÄLVKLART en stor lyckospark på rumpan också!!!!

kram från lillasyster

Karin sa...

Tack, gullet:-D *svårt att andas*

Trasdockan sa...

Tänker på dig å som jag skrev igår så hållar jag tummarna för dig, stoooor kram!!!! ♥ ♥

Botchow sa...

Lilla mamy, jobigt att lämna kvar dej på sjukhuset förut! Vill att min mamy ska må bra! Och det kommer du också! Efter operation! Då blir det San Francisco!!!
Puss och kram mamy! Luuv ya!!
<3

NoOne sa...

Ååå..Älskade vän..Håller självklart alla tummar tassar & tår för dig & du finns i mitt ♥..
Detta kommer gå så bra,blåser massa Positivitet's stofft till dig & sänder Positiva tankar!!
Tänk...San Francisco myys *Kraaam*

Unknown sa...

Jag har tänkt på dig massor idag och väntar otåligt på besked om att allt har gått bra.

Kraaaaaaam från Misan

Ljung sa...

Har skrivit på fl om op.

Allt gick bra. Nästan 6timmar lång op. Hon kunde vända sig efter bara några timmar, helt själv. Dom sa att op gick över förväntan bra, och det är ju skööönt att höra!!
Nu är hon redan flyttat från intensiven till vanlig avdelning. Toppen!

kram alla.

Trasdockan sa...

Å va duktig du är!!! Tänker på dig vännen! många försiktiga kramar till dig!

Ljung sa...

skriver på fl uppdateringar om hur syrran mår.....

kram

Karin sa...

gulliga ni alla är. Det värmer mitt hjärta/kram