CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

7.11.09

'This is it''

Har varit på bio ikväll. Michael Jacksons "This is it".
Jag var där med min mamma, 75+, och lika mycket MJ 'fan' hon,
som vi andra barn och barnbarn.
Vi tyckte alla att han var fenomenal på det han gjorde. Banbrytande och allt det där.
Vi har ju gillat honom sedan han var liten liksom.
Vi satt där och diggade i bänkraden och stampade takten och nynnade med låtarna:)
Men det är så jäkla vemodigt med. Vilken otrolig show det skulle ha blivit.
Blev förvånad att Michael var så pigg ändå.
Han var verkligen med på varenda ton, visste exakt vad han ville med varenda sång-och dansnummer, verkade allert. Vilka planer han hade.
Och så himla ödmjuk han är när han vill ändra något i texten eller dansen.
Allt är bara Love liksom.
Han var verkligen med fysiskt och psykiskt.
Förstår att han hade svårt att varva ner på nätterna. Att han hade svårt att sova.
Det är för jäkligt att han gick bort i förtid, han hade ju fortfarande så mycket att ge sin publik.
Och jag ska absolut ha DVD;n när den kommer ut.

3 har något att säga:

NoOne sa...

Åååå,va' härligt...Vilken lycka,fast förstår att det var vemodigt men kan tänka mig att de diggades ♥...*Kram*

Ljung sa...

Som du vet... älskar också filmen och saknar personen MJ i livet!

Hoppas bara de skyldiga blir åtalade, för någon måste sätta gränser på vad som är tillåtet att ge trots att man är megakändis. Man ska inte kunna övertala eller få medel som enbart används i operationssalen när man inte kan sova.... Måste hitta andra vägar och medel för att slappna av.

Men hur som helst... hur man kan tro att Michael har ett uns av ont i sig, förstår jag inte! En ödmjukare människa är svårt att hitta!

kram kram
lillasyster

Trasdockan sa...

Hej vännen,tar mig i kragen å hälsar på min afavvis...det är mkt på gång å förvirrad mer än vanligt...hihi. Hoppas du mår bra! va härligt med filmen! jag skall med han den när den kommer ut, eller vill ha den.

Kram