CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15.12.09

Återbesök , 2½ månader efter op.

Photobucket

Okeeey.
Var till läkaren idag. Först röntgen, sedan läkaren.
Allt var toppen bra. Allt var precis som det skulle, MEN korsetten blir jag inte av med!
Det är 3-5 månader efter operation,som gäller. Detta gäller restriktionerna med. Ingen sjukgymnastik! Ingen böja framåt eller storstäda!

Skall tillbaka och göra en ny röntgen månadskiftet feb.-mars. Då har det gått 5 månader. Dååå först "är allt som förr"
Jag kan få börja försiktigt med sjukgymnastik, i februari. Jag kan ta av mig korsetten...ibland...från årskiftet.
Jaja...det är bara att klia på och gilla läget. Strunta i julgodiset, för det får inte plats...huvudsaken är ju att allt blir bra, i slutändan!

faaaasiken...fast lite besviken blev jag...!!!

1 har något att säga:

NoOne sa...

Skönt att allt ser bra ut,men..Förstår att du är besviken på att inte få slippa Korsetten :(
Ta de nu lugnt vännen *Kramar om* försiktigt!