CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16.12.09

Look-a-like-kolla in!

Varje gång jag ser en bild på prinsessan Madeleine, ser jag min syster.
De är så otroligt lika...samma drag från ögonbrynens form, näsan och munnen och leendet.
Photobucket
Nu är det ju så, att min syster skulle kunna vara mamma till Madeleine,
då hon är 50 år och Madeleine är som hennes dotter, irl.
Men håll med om att Madeleine är lik min syster...eller är det tvärsom???!!!
(Klicka upp bilderna, så blir de stora.)


Likadant med min mamma.
Hon är så lik en skådespelerska, som ung, och som jag
med mitt minne, glömt namnet på.
Det är typ 50 år mellan dessa bilder.
De är så otrolig lika, så jag blir helt hänförd.
Visst är de..???!!!
Kommentera gärna!
Resultat omröstning om likheten.

7 har något att säga:

Botchow sa...

vem e jag lik da????

skadespelerkan hete Ginnifer Goodwin.
Lena har val lite samma drag som MAdde. Kanske skulle hon kunna vara hennes moder :-)

NoOne sa...

Jaa..Oj va' lika & Såå vackra ♥...

Ljung sa...

hehe... va' roligt det blev med animationen!!

struntar såklart i vad andra tycker, ser ju själv att DRAGEN är väldigt lika... sen att jag är både äldre och större är ju en annan femma! haha

Karin sa...

visst är du lik...som tusan:) lika snygger!

Trasdockan sa...

Hej vännen, ja va kul med look a likes. Jag har faktiskt alltid för höra att jag å kronprinsessan är lika. Jag tycker det med ibland, speciellt i profil...hehe med våra hakor ;)

Jag tycker med att de liknar varandra...shit!Va kul.Ögonen är precis. Åh vilken vacker mor ♥ Man ser vart skönheten kom ifrån...ni är så fina allihop. Johanna med!!

Stora kramar!!

Botchow sa...

oj jag sag inte animationen!! Va coolt, dar ser man ju verkligen dragen!

Karin sa...

Vad gullig du är, med dina kommentarer. tack tessilooo.
Ja, jäklar vad du är lik prinsessan victoria..haha.


visst gör man johanna:)

kram till alla/