CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29.12.09

GOTT NYTT ÅR 2010

Photobucket



Det är ju så 'inne' att skriva listor på sina bloggar,
speciellt inför ett nytt år.
Det är årets film, årets låt och årets video...
eller det bästa jag gjort 2009, mina snyggaste klänningar 2009
...etc...etc
Detta ska inte jag göra!

Jag ska istället bara drömma och hoppas att vår morgondag,
2010,
detta nya årtionde,
blir ett så bra år som möjligt, för hela min familj.
Det är vi förtjänta av.

Jag kommer inte att minnas gårdagen,
2009
som något speciellt toppenår.
Det året som det hände mycket negativt, och lite positivt.
Jag fick hem Johanna från U.S.A två gånger detta året
och jag blev opererad, och det var bra.

Härdanefter ska jag lära mig att leva just idag.
Det skulle alla göra lite oftare egentligen.
Man vet aldrig vad som ska hända i livet.
För händer det något, är det svårt att göra om.
Repriser finns inga!
Man kan inte vara efterklok.
Möjligen lära sig av sina misstag.
Man ska inte heller reta sig på petitesser
och bagateller.
så till er alla från mig...

Love and peace
GOTT NYTT
2010
Skål min dotter, svärson och son.
Lycka till er.
Skål för hela min familj
och alla jag känner.

Min familj 1959, för 50 år sedan.
På väg in till 60-talet.
Pappa, mamma med sina 4 barn...
mycket har hänt sedan dess.
Och tänk vad man trodde då, hur det skulle se ut i världen idag,
 50 år framåt i tiden!



4 har något att säga:

Botchow sa...

gott nytt ar till dej med lilla mamy!! Dina nyars "loften" later bra!

Ljung sa...

så sant... så sant!!

Carpe Diem... eller hur?

kram

Karin sa...

pusspåer...*sjunger högt med armarna om era axlar och gungar till sången*

NoOne sa...

Såå underbart inlägg,vännen...
massa stora varma ♥-liga ***NyårsKramar*** från mig &...

***Gott Nytt 2010***
Hoppas vi "ses" även under det nya året!