CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18.12.09

Min dotter,live från San Francisco!

Idag kl. 17.00 och 6 timmar framåt, kommer jag att sitta klistrad och stirra på min dotter, på datorn.
Det är så att hon ska streamas live i 6 timmar, stående i folkdräkt.
Orsaken är denna...svt play, försöker få en application till I-phone godkänd av Apples chef Steve Jobs.  (fattar nada om det) De behövde svenska flickor i folkdräkt, med skyltar, som står utanför Apples högkvarter, för att "skynda på" processen.
Johanna blev tillfrågad, och givetvis ställde hon upp för att tjäna lite extra. 
Vi ska sms;a henne, så vinkar hon. Så himla kul!
att se henne alls...
att se henne live...
att se henne i folkdräkt, för första gången i hennes live

Det ska bli så konstigt, att här sitter jag på andra sidan jorden, och ber henne vinka...så vinkar hon.
Min älskling...kommer ju att längta ihjäl mig ju!

Här är hon från kl 17.00 och 6 timmar framåt...just nu är det en stillbild, för det är natt där!
länk;

0 har något att säga: