CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18.2.10

Fick post idag........

Min älskling i U.S.A .
Jag fick underbar post idag. Blev så glad så jag blev alldeles tårögd.
Gud, vad det värmer ett mammahjärta, när man får ett hemmagjort scrapkort, bara till mig.
Älskar dig...du hade skrivit så fint i det. Du är världens bästa dotter med, ska du veta.


Så oootroligt vackert kort. Kul att julklappen kom till nytta, en urklippsmaskin man använder till att scrappa. Nu förstår jag syften med maskinen. Tusen pussar och kramar till min dotter over-there/

4 har något att säga:

NoOne sa...

Waooo,va vackert förstår att detta värmde mamma-♥ *Kram* vännen!

Ljung sa...

Åhhh va' fint och gulligt!!!
Förstår att det värmde!!

kram!

Botchow sa...

Antligen fick du det! Nagra dagar forsent ;-) Da har antagligen mommo fatt sitt paket ocksa?

Karin sa...

...visst är det fint:) det är sånt man blir glad av.