CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24.4.10

I min hage...

Plantera frön för mig, är ungefär lika svårt, som att bygga ett hus. Jag har garanterat inga gröna fingrar.
Förra sommaren, planterade jag frön för fullt. Antingen kom inget upp, eller så blev det så fullt i krukan, så alla blommorna dog. Jag blev med andra ord blomfri.

Nu har jag gjort det igen...så nu är det bara att hålla tummarna, att något kommer upp.
Hoppas, hoppas....!
Det som var svårt med att plantera, var att fröna var så små, så jag såg dom inte.Förstår inte hur det ska räcka till 6 meter. Det räckte ju som vanligt, bara till en ½-meter
Jag har säkert gjort allt fel...!!





Jaja....i annat fall får det väl bli plastblommor, som vanligt. De vissnar iallafall inte...!

2 har något att säga:

Botchow sa...

inte visste jag att du var sa kass att ta hand om blommor ;-)

Karin sa...

haha...det kanske beror på att du aldrig är hemme på sommaren. När du är hemma tar jag bara hand om en gran..:-)
Det är därför jag inga blommor har, om du lagt märke till det....puss/