CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20.4.10

Vilket fynd!!!

Jag var på loppmarknad i lördags. Tänkte jag skulle hitta några fynd, som jag sedan kunde sälja.
Man fick köpa en plastpåse för 40:-, som man sedan fick fylla så mycket det gick.
 Så det blev en del, lite tavlor och småplock....bl.a den här vasen.
Googlade på märket...Philippi



...och kolla sedan priset...snacka om fynd!



Såna överraskningar är ju jäkligt kul!! Jag kanske har öga för detta...:-)



5 har något att säga:

NoOne sa...

Wow...Jaa,det där var ett Fynd :)
*Kram*

Karin sa...

haha...visst va det:-) kram tillbaka/

Botchow sa...

mamma, du har en naturbegavning for det dara :-)

Ljung sa...

haha.. SKITBRA!!!

GRATTIS!!

Trasdockan sa...

Haha skojja min dojja vilket kap du gjort vännen!! JAg älskar att gå på loppisar å på söndag är det dags för mig!! Kram