CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31.5.10

Disco tajm...hahaha

Har varit förbannat dålig på att uppdatera bloggen.

Idag har det varit mors dag, iallafall, och jag har ätit middag ihop med mamma, givit henne blommor från min syster och en skön lotion från mig. Vi åt tårta med.

Jag har röstat för sista gången, på svensktoppen idag. Tog på samma som förra veckan, för det gick inte att lyssna på utmanarna på deras webbsida.

Bjuder på en kul video och ett gott skratt, från tiden när man var ung och eftertraktad.
Tänk vad allting var lätt och naivt då, tycks det som. 
Eller är det bara för att det är så otroligt töntigt...



Detta är en video, där de med svagt hjärta INTE ska kolla på. Den är skrämmande och jag skriker lika mycket varje gång. Speciellt slutet...................
...tycker så synd om mamma och syrran, som ska åka på semster och se detta hemska.
Ser ni ändå så kom ihåg att jag varnat er!!!

2 har något att säga:

NoOne sa...

Härligt med Mors Dag!
Tjaa...Någon Discofreak har jag aldrig vart men *fnissar* gott,sedan sista videon ser ju inge vidare ut :(

/Kram & ha de gôtt i ☼ vännen!

Karin sa...

blev du rädd..:) inte meningen, annmi..hehe.