CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

28.9.10

Årsdagen...

För exakt 1 år sedan, idag, blev jag opererad. Vid denna tiden på eftermiddagen, vaknade jag ur narkosen.
Måste säga att året har gått fort, så här i efterhand.

När jag låg där i sängen, var det så svårt att tänka 1 år framåt i tiden.
1 år fram, fanns liksom inte! 
Mycket, mycket har hänt under detta året!

Jag får flashbacks när jag ser bilder på mig då.
Varefter jag ser dom, bland mina bilder på datorn, hamnar de i papperskorgen.
Ser för djävlig ut, för det första, för vem tänkte på utseendet då.
Mycket för djävlig ut!!!
För det andra, så vet jag ju hur jag mådde, så jag vill liksom inte uppleva det igen.
Och det gör jag när jag ser bilder, när jag är som en orörlig padda!

Nu, 1 år senare...den dagen kom iallafall....sitter jag här och minns.

Det är 1 år sen jag såg Johanna.
Får vänta ytterligare 3 månader, tills dagen kommer när hon är hemma igen.

Och idag, 1 år senare, har jag även pratat med ortopeden.

Jag ska tillbaka och träffa läkaren och få en röntgen, om ca 2 veckor.
Detta, därför att jag, till och från, domnar i mitt vänsterben, strax runt ovanför knät.
Denna delen, är nerven till L4.
Har ju ingen värk, promenerar som en galning, och tränar regelbundet.

Det kan var hjärnspöken, det kan var för nerverna är kass i benet, 
och det får inte vara något annat!

Men det är ingenting jag tänker på,
utan det enda jag gör, är att jag försöker fånga dagen...vaaaarje dag:)

Vad man gör, idag, 1 år framåt i tiden, det kan man ju bara drömma om.
Fokuserar på träning, viktnergång, U.S.A-resa, lottovinster, grön vinter, skön sommar
krama Johanna, arbete för sonen, att får frisk och kry, tillika
mina nära och kära och bara vara nöjd över tillvaron.



8 har något att säga:

Botchow sa...

Ojjj... ar det ETT ar sedan idag???
Lilla mamma, sa jobbigt det var att se dej dar i sjuksangen...Lavya!!

Karin sa...

japp...pusspårej:)

NoOne sa...

Jisses..Är det 1 helt år sedan :o
Önskar dig bara Lycka - Välgång - Hälsa & Kärlek min vän/Kraaaaaaaaaaam från mig i Höst ☼

Trasdockan sa...

Herrejisses är det verkligen så`1 helt år sen, det är inte klokt va tiden springer iväg! Så duktig du har varit med kämpandet att få må bättre! Stor kram!

Karin sa...

Tack så mycket, Annmi och Tessan. Värmer att ni hejjar på en:)
Lycka och välgång till dig med Annmi, och till dig med Tessan.
Tiden går jäkligt fort, eller hur!
Och som det heter, tessan...Carpe Diem:)

Trasdockan sa...

JA, tack vännen...carpe diem ♥

NoOne sa...

Tack så ♥-ligt gulle dig!

/Kraaaam

Anna sa...

grattis på 1-årsdagen haha! Skönt att allting gick bra och att du mår bättre idag . Kram