CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27.9.10

Rosa Bandet

Stöd Rosa Bandet. HÄR
Har varit ute och gått, och köpte två Rosa Band, en till mamma och en till mig.
Satte bandet på bröstfickan på en gång, och tänkte givetvis på kära syster och pappa.
Pappa gick bort i leukemi och syster Tina i en tumör.

4 har något att säga:

NoOne sa...

Självklart !!!

/Kram min vän...

Psst..Föresten det lilla ♥ vi skulle beställa från sjukhuset - Har du hört mer? -

kungen o majkis sa...

Jag köper rosa bandet varje år. Jag brukar sätta det på Kungens vagn. Tack rara du för dina fina ord inne hos mig :-)!

Kram kram!

Karin sa...

mamma blev medlem i föreningen på hospicet, och trodde hon skulle bli kallad när det var årsmöte.
Hon har inget hört alls, sedan dess. Vet ju att du ville ha ett hjärta, så blir det tillfälle, så fixar jag ett. Men det ligger svårt till, och nackdelen är att vi ingen bil har.
Men har dig i åtanke, kära vän.

..så lite så,gillar ju din blogg.

NoOne sa...

Aha...OK,då vet jag ,Karin /Kraaam