CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11.11.10

Har varit duktig idag...

Och rensat i källaren, som jag inte kom in i. Jag har tänkt på detta under 2 års tid, sen jag flyttade hit.
Så nu kan man äntligen gå 3 steg in i källarutrymmet iallafall. 

Mycket smått och gott, hittades i lådorna. Blev så nostalgisk, när man grävde i lådorna. Var där i 4 timmar och till slut ringde sonen på mobilen och trodde jag råkat ut för en olycka därnere.

Johanna har typ 15 av lådorna, med allt från gamla kvitton,skolminnen, böcker, leksaker barnkläder...25 års minnen.Inklusive husgeråd, som hamnade i lådor när hon flyttade till U.S.A

Jag hittade även en hel låda med Turtles figurer  plus  Star Wars Micro Machine, som min son lekt med, och 90-talets stora grej. De är säkert värda en del idag, för jag tror det fanns 4 lådor fulla.

Iallafall, så har jag saknat två pop-up-böcker, mina barn läste som små. Har undrat så under åren om de har blivit sålda eller om de ligger i nån låda nånstans. Blev sååå glad när jag äntligen hittade dom. De ska mina framtida barnbarn läsa i...!






2 har något att säga:

NoOne sa...

Duktig tjejja....

/Kraaam från mig!!!

Karin sa...

visst är jag, äntligen gjort:)