CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13.11.10

Official BURLESQUE Trailer - In Theaters 11/24

SKA SE, SKA SE, SKA SE, SKA SE...LÄNGTAR...och RYYYSER!!! 

Två av mina kvinnliga idoler, som jag bara ääälskar, nämnligen Cher och Chritina Aguilera, har gjort en film ihop, Burlesque.
Gillar affischen, gillar stilen, gillar dom, gillar dansen, gillar konceptet, gillar allt...och det innan den ens haft premiär!!!


Officiella sidan HÄÄÄÄR
Hur urläcker är inte den bioaffischen, med mörka Cher och blonda Christina.
Skitsnygg affisch....
Den vill jag ha på väggen!!

4 har något att säga:

Ljung sa...

hehe.... denna filmen håller jag också uppsikt efter sen en tid tillbaka!! Verkar skitbra och med världens 2 främsta kvinnor i ledningen!! Kan det bli bättre???

NoOne sa...

*Nickar* håller mé...
Wow!!!

/Kraaaam vännen min!!!

Karin sa...

vi har samma smak igen, annmi:)
nej lena, tror inte det kan bli bättre. Kommer att rysa filmen igenom.

Botchow sa...

den verkar ju jattebra!!