CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31.12.10

31.12.2010

PhotobucketPhotobucketPhotobucket


Photobucket
2011
önskar jag Daniel, Johanna, David
och mig själv inte att förglömma.
Photobucket

min familj, och Davids familj givetvis, och mina nätvänner.
Tänker så på Tina, denna kväll.
Hoppas  få skratta mer och oftare under 2011,
för 2010 var dock ett jäkla skiiiiiitår.
Photobucket<----ut 2010

Skål, ta mig fan Photobucket<-------in 2011
Inför det nya året, ska jag fokusera på att
...spara alla pengar jag nånsin kan, så kanske vi kan fira nästa jul i U.S.A.
...börja skriva dagbok, då jag behöver få ut en del.
...fixa hemsida och bilder, för att sälja bilder på nätet.
...försöka komma på nåt mer att sälja.
...gå ner 10 kilo i vikt och träna ännu mer.
...ta bort sånt i mitt liv, jag mår dåligt av.




Another Lonely New Years Eve
by Jimmy Beaumont & The Skyliners
Tyckte denna låt, var passande för mig, denna kväll.

Daniel och jag, intar vår nyårsmiddag kl. 17.00
Meny blir Champinjongratinerad fläskfile med potatisgratäng.
serveras med kall öl.
till dessert blir det Svarta kattens semlor
till detta serveras en (jäkligt dyr) kaffelikör.(skit i pengarna)
Ikväll knaprar jag på chips och ännu mer likör.
Glor på TV och photoshoppar.
Nattamat blir räkmacka
Tolvslaget skålar jag med sonen i Champagne,
som förhoppningsvis kommer ut från sitt rum,
och ser på fyrverkerier från fönstret.

Photobucket
Photobucket

1 har något att säga:

NoOne sa...

*★ Gott Nytt År ★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★ *** ★ 。* 。
。 ˚* _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• | 田田|門|


/ ♥-e Kraaaaaaaam från mig din vän för evigt!!!