CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5.12.10

2:ndra advent....

Photobucket

Älskade Johanna,
om 9 dagar kommer du.
Det har snöat mer inatt.Det snöar nu med! 
För din skull hoppas jag verkligen snön ligger kvar över jul.
Har den legat så här länge, kan den ligga kvar för att du ska få snö med.
Om NIO dagar

Bild tagen för 3 minuter sen

3 har något att säga:

NoOne sa...

Wiiiiiiiiii...Snart kommer din Johanna till dig du goa.....
Jag ska hålla tummarna för att Snön ligger kvar,fast...Det tror ja' / ♥-e Kraaaaaaaaaam till Er från mig!!!

Psst..Snyggt foto :)

Karin sa...

taaaack , annmi

Trasdockan sa...

Hej vännen, evigheter sen jag var här känns det som. Hinner ingenting just nu, vi håller på å flytta till hus å tiden räcker inte till hua.

Men du va härligt med lite goa nyheter. Förstår att du längtar å jag har sagt till vädersnubbarna att snön skall stanna kvar, så ni får mysa å njuta av den tillsammans!

Stor kram till dig Vännen ♥