CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11.12.10

Borgias – the original crime family med med Jeremy Irons

Hoppas, hoppas, hoppas denna serie kommer fort till SVT eller nån annan kanal, nästa år.
Den ska vara i stil, med The Tudors,  som jag har skrivit om här. fast ännu häftigare.
Verkar fantastisk bra, om man kollar på trailern.

Sen läser jag även att att Oscarsgalan 2011 kommer att visas i kanal 5....och kanal 9...det vill säga att bägge kanalerna sänder filmvärldens största begivenhet samtidigt....yipieee:))







3 har något att säga:

Ljung sa...

Hur kände du till om denna serien?

Gillar såna, men missar dom oftast, eftersom jag sällan har på tv1 o 2.

NoOne sa...

Jaa,kanske vore nå't :)

/Kram

Karin sa...

jag kollar alltid tablån på ettan o tvåan, för de kan ha mer kvalite´på vissa serier och sånt. Denna fick jag nys om via en TV-kanals blogg...har 3 såna i mina webblänkar.