CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30.4.11

22 Dagens tema – en låt jag lyssnar på när jag är ledsen

Temat idag är en låt som jag lyssnar på när jag är ledsen.
Jag tror att när jag är ledsen, så lyssnar jag inte på något alls. Men skulle jag lyssna på något, så tror jag det blir en sentimental låt, så jag får vara ledsen färdigt och tänka färdigt.
Den här låten älskar jag......

3 har något att säga:

Botchow sa...

Haha denna påminner mej om något helt annat... men tycker inte den är sådär värst sorglig!
Lav ya mamsa!

NoOne sa...

Härlig låt...
När jag är ledsen lyssnar jag på inget numera men förr lyssnade jag på gruppen Freda & Celine Dions låt Think Twice bla beroende på varför jag var ledsen ;)

/Kram pårej i ☼

Karin sa...

jag tycker den är jättesentimental..men det finns ju så många den typen av låtar att välja på.
Som Celine Dions låtar, som annmi skriver...roligt att du hänger på i kommentarerna, annmi, med ditt val<3