CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30.4.11

23. Dagens tema– en låt jag vill ha på mitt bröllop

Om Temat idag, vet jag inte vad jag ska säga.

Jösses, tänk om man skulle gifta sig igen, undra om det kommer att hända i framtiden?! Bara tanken svindlar....

Det är ju jättesvårt att välja en låt, beror lite på hur bröllopet är, om man har ett tema, om det är ute eller inne...men en låt som jag skulle vilja ha är följande...absolut.....lyssna på hela och njut....

...låten är ju från ett annat minnesvärt bröllop 

5 har något att säga:

Ljung sa...

ÄLSKAR denna låten!!!!

Karin sa...

mmmm......underbar

NoOne sa...

*Njuuuuter ♥.........

Botchow sa...

zzzzz....
Vill du att jag somna på din bröllop eller??!?!

Hehehe... orkar inte ens lyssna färdig hihi. Men den är la okej! Fast den är väldigt smörig....för smörig för min smak!

Och du...vem vet vad som händer i framtiden! Det är aldrig för sent för kärlek!!

Karin sa...

så rätt, johanna..du får skriva in mig i miljonärsklubben där.
jag tycker den är jättevacker jag..tänkte sjunga den själv..moahaha