CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

6.5.11

28 Dagens tema – en låt som får dig att känna dig skyldig

Youtubelänken idag igår egentligen, förstår jag egentligen inte.
Finns det låtar där man känner sig skyldig?! Skyldig till vad?!

Lägger iallafall in en video, där jag möjligtvis känner mig "skyldig" till att "hata",
nämnligen country music... nästan den enda musikgenren jag till 90% inte gillar.
Jag skrek högt i 20 år tid, när jag levde ihop med min exmake...han älskade nämnligen musiken...nej, dyrkade.....inte för jag egentligen känner skuld för det, men det är det närmaste själva temat jag kan komma!

När jag skulle leta efter ett klipp med country, kunde jag inga...det räckte med att söka på Honky Tonk, så kom det upp resultat...vad är det egentligen med country och Honky Tonk egentligen?! Antingen är man blue eller så är det honkytonk nån ting.... på countryspråk?!

4 har något att säga:

NoOne sa...

Jaaaa...Kan bara hålla mé /Kram Kram

Karin sa...

haha...det är bra annmi:D

Botchow sa...

HAHa...det osar ju pappa over denna laten hahahah!

Karin sa...

haha..det är som med fotbollen, det blev för mycket liksom!