CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13.5.11

Gissningslek...

Jag fick 7 rätt av 10 vilka som skulle gå vidare, i inlägget innan detta.

Nu ska jag gissa igen tänkte jag, inför finalen imorgon. Kul att se hur rätt man har. om man är bra på musik.
Därmed inte sagt att jag gillar dessa låtar, utan detta är vad jag tror....
Eurovision.tv

Jag tror att vinnaren blir
Jedward - Lipstick (Ireland)

på plats 2-5 kommer utan inbördes ordning...
Paradise Oskar - Da Da Dam (Finland)
Nina - Caroban (Serbia)
Ell & Nikki - Running Scared (Azerbaijan)
Kati Wolf - What about my dreams (Hungary)

på plats 6-10, utan inbördes ordning...
Lena - Taken by a stranger (Germany)
Amaury Vassili - Sognu (France)
Eric Saade - Popular (Sweden)
Blue - I Can (United Kingdom)
Anna Rossinelli - In love for a while (Switzerland)

så..nu har jag gissat...

2 har något att säga:

Anonym sa...

Jag är sååå kass på att gissa ;)
/Kram från mig i ☼....

Karin sa...

jag med!