CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18.8.09

Nu händer det....!

Den dagen önskar jag att...
...alla ska skicka positiv energi och tankar till mig, så jag känner det, i mitt narkosrus.
...alla ska skicka positiv energi och tankar till mig , så jag känner det, i mitt morfin-rus.
...att alla ska hålla sina tummar och tår,
för att operationen lyckas och inga komplikationer sker,
för att jag inte blöder för mycket i ryggen under operationen,
att att den opererande läkaren har en mycket bra dag.
Säger bara...just nu är det tomt, med ett kaos i huvudet.
Hur det nu går ihop!
Idag ska jag bara smääälta detta.

6 har något att säga:

Trasdockan sa...

Wow, så du fått tid nu! hur känns det nu? skall jag skriva in i min agenda, skall tänka massor på dig!!!

KRAM Tessan ♥

Karin sa...

...just nu känns det bara tomt. På samma gång som det snurrar av tankar.
Shit, nu händer det...liksom. Ska skrivas in nästa torsdag, då de tar prover, jag får träffa läkare, narkos, sjukgymnast...etc. Det är en heldag på sjukhuset. Vågar knappt tänka tanken än...om 4 veckor...!Har så mycket i huvudet, så jag kan inte tänka alls. Kram till dig, för du tänker på mig.

NoOne sa...

Här kommer jag intassande med Massor av Positiv Energi...Till DIG & ger dig de störtsa varmaste *Kramar* jag kan ♥..Tänker på dig,vännen!!!!

Trasdockan sa...

Förstår att det snurrar i huvudet på dig. Det är verkligen massor å inte en enkel op. Är du orolig med för den? De kommer väl berätta för dig hur de kommer gå till väga, vad som händer så du vet? Man kanske int eblir mkt lugnare av det, kanske tom har motsatt effekt. Bara de tar hand om dig väl! Kram i massor! ♥

Lingon och lime sa...

Självklart kommer du att få en massa positiv energi Karin. Önskar dig all lycka och en fantastisk kirurg

Turbomorsan sa...

Kommer tänka massor på dig den dagen vännen!! KRAM!!!!