CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

6.9.09

Drömmar och förbannat gnäll:(

För hundrade gången, blev jag opererad inatt...i mina drömmar. Och inte bara en gång, utan två?!
Jag är så jäkla nervös, så jag dör...! Det är så man är illamående, hela tiden.
Har nog aldrig varit så nervös förut. Känner mig snart hjärntvättad på mina egna tankar och drömmar. De har nog aldrig irrat så förut.
Antagligen för jag vet hur det känns. Förra gången visste jag inte vad jag hade att vänta mig. Det vet jag nu...jag önskar man kunde meditera eller nåt.
Jag blir såååå trött på skiten!! (sorry, dålig dag idag )

2 har något att säga:

NoOne sa...

Förstår din känsla,men det går bra ska du se...Försök tänk bara positiva tankar & ta fram glada,goa minnen i dina tankar & ♥.... *Kramar Om*

Karin sa...

...förstår att du förstår, annmi. Krya på dig och kram tillbaks:)